Návody
Jak funguje systém rezervace na straně kadeřníka? Co je potřeba provést, aby se změnila objednávka?
Návod
Jak funguje systém objednání na straně kadeřníka?
1
Vyplnění akreditačního formuláře (více INFO)
Pro to, abychom Vás mohli zanést do systému Kadeřník DOMU od Kadeřnictví No.1, musíte vyplnit akreditační formulář.
2
Rozhovor s manažerem
Po vyplnění akreditačního formuláře Vás bude kontaktovat manažer. Zde probíhá finální korekce rozvrhu, probírání různých otázek atd.
3
Reklama ve vašem regionu pro zákazníky
Po Vaší akreditaci a implementaci do systému rezervace Kadeřník DOMU startujeme reklamní kampaň ve vašem regionu.
4
Připravte své kadeřnické vybavení
Pamatujte, že budete cestovat po zvoleném regionu s vaším kadeřnickým vybavením. Doporučujeme speciální kadeřnický box nebo malé zavazadlo.
5
Oznámení o rezervaci
Získáte oznámení o rezervaci zákazníkem na aplikaci SimplyBook (kterou jednoduše můžete stáhnout do svého mobilního telefonu ve vašem obchodě pro aplikace) + oznámení na vašem e-mailu.
6
Zavolejte zákazníkovi
Pokud máte otázky k zákazníkovi ohledně adresy, služby atd. neváhejte a zavolejte na jeho telefonní číslo (telefonní číslo najdete v detailech rezervace)
7
Ochranné pomůcky
Mějte na sobě ochranné pomůcky (rouška, štít atd.). Doporučujeme mít roušku po celou dobu v prostoru zákazníka.
8
Plnění služby
Ve daný termín přijdete na adresu a provedete službu nebo několik služeb (pokud je to balíček pro Rodinu nebo Firmu)
9
Vypisování paragonu
Po provedení služby musíte vypsat 2 paragony, které jednoduše můžete koupit v jakémkoli papírnictví nebo vytisknout doma na tiskárně (🡇 Zde je soubor pro tisk)
Video návody
Zde uvádíme video-návody pro kadeřníky
Made on
Tilda