10 let s 3 letou přestávkou na mateřskou dovolenou
Trendy sledujeme a pravidelne se ucastnime novych skoleni, kde prohlubujeme sve znalosti, to je určitě plus této společnosti.
stále je pro zakazniky cena za služby v našich salonech přijatelnější, než kdekoli jinde. Atraktivitu salonu je určitě potřeba zmodernizovat, protože doba se posouvá a to co mohlo být moderní před více jak 10 lety, už není tak moderní teď. Atraktivita salonu někdy i určuje to, jestli kadeřnici mají zájem v salonu pracovat, ne jen protože práci potřebují (kratkodobe), ale protože je jim prostředí příjemné a zustanou pracovat dlouhodobě a je jim příjemné přivést třeba své klienty z jiného salonu. (Myslím, že by bylo dobré zvážit do budoucna i věrnostní program pro stálé klienty).
Zákazník na první pohled nevidí ceník, ani kvalitu kadeřníka, ale vzhled salonu a to je to, co některé nové klienty také může přitáhnout a když se potom zaměří na ceník, je pro ně příjemné videt, že máme přijatelné ceny. V hezkém salonu se promítá i cena do prostředí, tím pádem je možné potom nabízet kvalitní služby a kvalitní kosmetiku za přijatelné ceny pro obě strany.
Vyzvihla bych rychlé a pozitivni rozhodovani při stále měnící se situaci v této oblasti. Cítím se být součástí holdingu a spolupracujeme na všem společně a náš názor má také váhu, to je důležité.