Formulář - Oprava IT zařízení
Vyplňte formulář a my budeme přesně vědět jak Vám s tím pomoci.

v.2.2
Video návod
Pokud jste tu poprvé je to pro Vás POVINNÝ, pokud na něco jste zapomněli je to povinný také :-)

POZOR: něco ve video se muže lišit kvůli jiné verzi formuláře.
Názvy komponentů terminálu
Počítač (nebo "PC")
Toto zařízení se nachází uvnitř terminálu. Je to hlavní zařízení - mozek terminálu.
Čtečka kódů - Barcode Reader
Toto zařízení se nachází uvnitř terminálu za počítačem. Slouží jako jistič. Čtečka kódů.
UPS v Terminálu
Toto zařízení se nachází uvnitř terminálu za počítačem. Slouží jako jistič.
LCDM
Toto zařízení se nachází uvnitř terminálu. Slouží pro vydávání bankovek nazpátek.
SmartHopper
Toto zařízení se nachází uvnitř terminálu. Slouží pro vydávání minci nazpátek.
Akceptor mincí (nebo "Coin" - Čte se "Kojn")
Toto zařízení se nachází na vnější přední stráně terminálu. Slouží pro přijímání minci.
Tiskárna
Toto zařízení se nachází uvnitř terminálu za počítačem. Slouží pro tisk stvrzenek nebo formulářů.
POS terminál
Toto zařízení se nachází na vnější stráně (levé nebo pravé) terminálu. Slouží pro placení kartou.
Akceptor bankovek
Toto zařízení se nachází na vnější přední stráně terminálu. Slouží pro přijímání bankovek. (POZOR: nepřijímá 2000 Kč a 5000 Kč)
UPS v zazemí (v RACKu)
Jistič, který chrání modem, router Mikrotik, telefonní stanice a také kameru.
RACK
Kovový box, který umisťuje do sebe: UPS v zázemí (v RACKu), modem, router Mikrotik, telefonní stanice a také kameru.
Digital Singage obrazovka
Obrazovka, která je umístěna na výloze a ukazuje reklamu pro zákazníky a kadeřníky-kandidáty.
Zvolte IT zařízení s kterým máte problém
Vyberte z nabídky IT zařízení, které je v salonu Kadeřnictví No.1, co nejlépe odpovídá vašemu případu.

Vyplnění formuláře pomůže nám přesněji zjistit co se stalo s IT zařízením ve vašem salonu.
Základ
* Zvolte problém ze seznamu
Vkládání peněz
Zvolte problém
Pokud akceptor mincí je zaprášeny kovovým prachem nebo jinými nečistotami je potřeba ho vyčistit SANYTOLEM nebo lehce vlažným hadrem (nikoli alkoholem!)
Peníze nazpátek
Zvolte problém
* LCDM má zaseklé uvnitř (kam se vkládají kazety a Trash šuplík) nějaké nečistoty nebo zmačkanou bankovku?)
* Zněl zvuk motoru LCDM divně?
POZOR
Červená šipka ukazuje na port, kam se zapojuje kabel elektřiny TouchScreen. Je ten kabel pevně připojený? Pokud ne = může to být příčinou nefunkčnosti obrazovky. Proto stačí rukou zkusit ho zapojit do portu.

Obrazovka
* Jak přesně nefunguje obrazovka?
* Je modrá LED žárovka svítí na microschemě TouchScreen UVNITŘ v horní části terminálu po pravé stěně ? - LED žárovka svítí modře pouze při dotyku obrazovky.Zvolte variantu:
Tiskárna
Pokud tiskárna silně zaprášena papírovým odpadem nebo vlasy - je potřeba vypnout terminál, otevřít tiskárnu a vyčistit ji. Následně zapnout terminál a vyzkoušet. Pokud by to nešlo vyplnit formulář.
* Jak přesně nefunguje tiskárna?
Čtečka kódů - Barcode Reader
Zkontrolujte zda USB kabel s textem HONEYWELL je zapnutý do počítače terminálu. Pokud není zapněte a čtečka kódů musí začít fungovat hned.
* Jak přesně nefunguje BarcodeReader (čtečka kódů)?
* Zněl zvuk motoru BarcodeReader divně?
UPS terminálu
* Něco ze sezamu se projevuje u UPS z terminálu?
POS terminál
* Něco ze sezamu se projevuje u POS terminálu?
Internet, Kamera, Telefon VoIP a Reklamní obrazovky
* Zvolte problém ze seznamu
Mobilní aplikace vedoucího
* Zvolte problém ze seznamu
Transakce se nevytvořila v CRM-KN1
Terminál (nebo Glory) přijal peníze, ale v CRM-KN1 v modulu "Transactions" nevidíte transakce. Pokud to tak je, prosím vyplnit formulář.
* Zvolte problém ze seznamu
Datum: 30.10.2023

Změny:
  • Fixing bugs v Transakce se nevytvořila v CRM-KN1